D.u.k.
Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie prekių užsakymą, pirkimą ir pristatymą.
Jei atsakymo į Jums aktualų klausimą neradote, kreipkitės šiais kontaktais:
Telefonu: +370 659 15780
El. paštu: info@cyrus.lt
Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas. Galite rinktis pristatymą kurjeriu arba atsiimti siuntą patogiausiame paštomate.
- Apple Pay
- Google Pay
- Luminor
- SEB
- Artea
- Swedbank
- Citadelė
- Revolut
- N26
- Visa / Mastercard mokėjimo kortelės
1. Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2.2. prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
3. Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte užpildyti formos prašymą grąžinti prekę ir atsiųsti info@cyrus.lt
4. Gavę jūsų prašymą, su jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.
5. Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.
6. Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Jūsų užsakyta prekė atvyko sugadinta ar pažeista? Kad galėtume kuo greičiau išnagrinėti jūsų skundą, prašome atsiųsti mums defekto ar defektų nuotrauką su trumpu aprašymu adresu info@cyrus.lt nurodant Jūsų užsakymo numerį.
Mūsų klientų aptarnavimo komanda susisieks ir informuos apie tolimesnius veiksmus.